Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Review Άρωμα Amor-Amor Cacharel & Live in Love Oscar de la Renta




Kαλησπέρα σας κορίτσια,





   Αποφάσισα σήμερα να σχολιάσω τα δύο πιο αγαπημένα μου αρώματα. Το άρωμά μου όπως το λέω εγώ είναι το Amor- Amor από την Cacharel. Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία όταν το είχα μυρίσει σε ένα συνοικιακό μαγαζάκι με απομιμήσεις. Αμέσως πήγα και το δοκίμασα σε ένα κατάστημα καλλυντικών και από κει και στο εξής έχει γίνει ένα με εμένα. Το άρωμά του κυριολεκτικά με τρελαίνει. Δεν ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω αλλά για 'μένα είναι μοναδικό. Mυρίζει γλυκά σα να έχει τόνους βανίλια με φρούτα, μυρίζει φρεσκάδα. Δεν μπορώ να δώσω καλύτερη περιγραφή, μπορώ όμως να σας παροτρύνω να περάσετε από ένα κατάστημα και να το δοκιμάσετε. Διαρκεί αρκετές ώρες αλλά αυτό εξαρτάται και από το κάθε τύπο δέρματος. Ελπίζω να σας μαγέψει όπως και εμένα. Από τιμές επειδή το αγόρασα πρόσφατα από τα Hondos Center με έκπτωση, μου κόστισε γύρω στα 50 ευρώ τα 50 ml. Ναι ναι έτσουξε λίγο αυτή τη φορά αλλά το έχω αγοράσει κι άλλες φορές από το ίντερνετ φθηνότερα... 




Το δεύτερο άρωμα ήταν δώρο και είναι το Live in Love (μόλις παρατήρησα ότι και τα δύο μου αγαπημένα αρώματα έχουν τη λέξη Αγάπη μέσα στον τίτλο τους :Ρ ). Είναι ένα πολύ ανάλαφρο άρωμα με αχνές νότες λουλουδιών, ελαφρά σα γιασεμί με λίγα λόγια εμένα μου θυμίζει τη μυρωδιά της  άνοιξης. Το κακό είναι ότι δεν κρατάει πολλές ώρες, γύρω στις 4 ώρες μυρίζει. Επειδή είναι δώρο δεν ξέρω πόσο ακριβώς κόστισε αλλά από μια αναζήτηση στο skroutz είδα ότι ένα κατάστημα έχει τα 100ml 45,5 ευρώ. 




Ελπίζω οι όμορφες μυρωδιές να σας γαργαλήσουν τη μύτη. Αν βρεθείτε κοντά σε κάποιο κατάστημα μπείτε να τα δοκιμάσετε... Καλό απόγευμα... :)




*Τη δεύτερη εικόνα τη δανείστηκα από το google. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου