Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Kραγιόν από την Prestige





Γεια σας φίλες μου,

  Πριν λίγες μέρες και μιας και είχα πάθει εμμονή με ένα φόρεμα χρώματος βυσσινί-κερασί που φορούσα, αποφάσισα να βρω το ίδιο χρώμα σε κραγιόν. Μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης και με τη βοήθεια της  υπαλλήλου του καταστήματος το πετύχαμε. Είναι από την εταιρεία Prestige, την οποία να πω την αλήθεια δεν γνώριζα, έμαθα όμως ότι είναι Ιταλική και έχει πολύ αξιόλογα πραγματάκια. Αν κάποια από εσάς έχει δοκιμάσει άλλα προϊόντα της εταιρείας θα με ενδιέφερε να μου πει τη γνώμη της. Εγώ αυτό που έχω να πω για το κραγιονάκι είναι πρώτον:
  • έχει τέλειο χρώμα το οποίο όμως δεν έχει τεράστια διάρκεια, ανάλογα βέβαια και την ποσότητα που θα βάλει η καθεμία μας,
  • αρχικά όταν το φοράς έχει μια γυαλάδα κάπως έντονη η οποία όμως με την ώρα φεύγει και το κραγιόν γίνεται πιο ματ. Αν παρόλα αυτά κάποια δε θέλει να γυαλίζει από την αρχή περνάει μια στρώση και δίνει ένα φιλάκι σε μια χαρτοπετσετούλα,
  • είναι πολύ ενυδατικό δεν ξηραίνει τα χείλη,
  • έχει ωραία συσκευασία,
  • μυρίζει πολύ ωραία και το λέω εγώ που προτιμώ τα άοσμα κραγιόν.
     Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να προσάψω είναι ότι έχει κάτι σαν κόκκους, όπως του scrub αλλά όχι σε όλη την επιφάνεια του κραγιόν. 










    Εγώ έχω επιλέξει την απόχρωση 03 Chimera και  μου κόστισε 10,50 ευρώ.




                                                                                                               Φιλιάααα .. :)

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα Μαρία, ονομάζομαι Σοφία Ν. και ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα κραγιόν prestige που το φοράει μια γνωστή μου αλλά δεν θυμάται από ποιο κατάστημα καλλυντικών το έχει αγοράσει. θα μπορούσες μήπως να βοηθήσεις να μου πεις πού βρήκες ητν εν λόλγω μάρκα;
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή