Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Radiant "Matt Finish"


Γεια σας κορίτσια,

   επανέρχομαι με άλλο ένα προϊόν από τη Radiant το "Matt Finish". Είναι ένα προϊόν που δεν χρησιμοποιώ κάθε μέρα αλλά όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη. Όχι βέβαια όσο ευχαριστημένη έχω μείνει από το make-up review του οποίου έχω κάνω σε προηγούμενο πόστ. Θα παραθέσω μια λίστα με θετικά και αρνητικά:

Θετικά:

  • Άοσμο, πράγμα που για 'μένα είναι θετικό.
  • Πολύ εύκολο στο άπλωμα.
  • Γεμίζει τους ανοιχτούς πόρους χωρίς να τους "φράζει".
  • Βοηθάει στο άπλωμα του make-up μιας και το χρησιμοποιείς πριν από αυτό.
Αρνητικά:
  • Αρκετά ακριβό (γύρω στα 17 ευρώ) ενώ υπάρχουν και άλλα παρόμοια προϊόντα με παρόμοια αποτελέσματα σε καλύτερη τιμή.
  • Εν μέρει διατηρεί ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο και τι εννοώ με αυτό, μετά από κάποιες ώρες αρχίζει και επανέρχεται η λιπαρότητα. Βέβαια, μπορεί αυτό να συμβαίνει και εξαιτίας της τάσης του δικού μου δέρματος.

   Περιμένω σχόλια και ερωτήσεις σας. 


                                                                                                            Σας φιλώ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου