Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Επαγγελματικό Σφουγγαράκι Radiant





  Γεια σας κούκλες,

   Το πόστ αυτό αφορά το σφουγγαράκι που χρησιμοποιώ για το make -up μου και δεν είναι άλλο από το Professional Make up sponge από τη Radiant. Το πρώτο μου το αγόρασα τυχαία όταν είχα πάει για ένα δοκιμαστικό μακιγιάζ σε μεγάλο κατάστημα καλλυντικών. Ήμουν διστακτική και όλο ανέβαλλα να το χρησιμοποιήσω μιας και είχα συνηθίσει να απλώνω το προϊόν με τα χέρια. Δε μου γέμιζε το μάτι μιας και όπως βλέπετε και στη φώτο δεν είναι ένα κλασικό σφουγγαράκι μακιγιάζ αλλά είναι πιο φουσκωτό και πορώδες. Από τη στιγμή που το χρησιμοποίησα δεν έχω τολμήσει οτιδήποτε άλλο.

  •  Πρώτον, βοηθάει να καλύψεις ατέλειες μιας και όταν θέλεις να βάλεις παραπάνω προϊόν σε μια περιοχή δεν αφήνει μεγάλη ποσότητα.
  • Δεύτερον, δεν ρουφάει μέσα του το προϊόν όπως άλλα σφουγγαράκια με αποτέλεσμα να πρέπει να σπαταλάς παραπάνω υλικό απ' ότι συνήθως. Ίσα ίσα σου κάνει και οικονομία.
  • Τρίτον, είναι σχετικά οικονομικό αν θυμάμαι καλά χωρίς να παίρνω και όρκο κοστίζει γύρω στα 6 ευρώ αλλά θα το έχετε για χρόνια. Εγώ για παράδειγμα το πρώτο που είχα αγοράσει το είχα πάνω από δύο χρόνια χωρίς να πάθει το παραμικρό, με συχνότατα πλυσίματα και απολύμανση φυσικά.
  • Διατίθεται σε ωραία χάρτινη μαύρη συσκευασία και σακουλάκι μέσα στο οποίο βρίσκεται.
  • Τέταρτον, δεν κάνει γραμμές όπως αρχικά και εγώ πίστευα αλλά αντίθετα δίνει μια λεία όψη στο δέρμα.
  • Πέμπτον, με τη χρήση γίνεται όλο και καλύτερο.


Θα μπορούσα να λέω επ' αόριστον θετικά σχόλια για αυτό το σφουγγαράκι μιας και πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και μάλιστα δικό μου πρόσωπο που έχει και θεματάκια ακμής- κοκκινίλας.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα...  


Περιμένω τις απόψεις αλλά και τις προτάσεις σας για νέα θεματάκια που θα σας ενδιέφεραν...


                                                                                         Σας φιλώ.... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου