Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Garnier Θρέψη και Επανόρθωση, για Ξηρά, Ταλαιπωρημένα, Αφυδατωμένα μαλλιά...



Καλησπέρα σας,

  Αποφάσισα να κάνω review για μια νέα σειρά που άρχισα να χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου και αυτό μετά από εγκωμιαστικά σχόλια που άκουσα από τη μέρα που άρχισα να τη χρησιμοποιώ για τα συνήθως ατίθασα, ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά μου. Έχω σπαστό-μπουκλέ μαλλί αρκετά ταλαιπωρημένο από παλιά βασανιστήρια με ανταύγειες πολύ ξανθές κλπ και με λεπτή τρίχα. Ένας συνδυασμός χαρακτηριστικών που σκοτώνει.. :Ρ Χρησιμοποιώ και τα τρία προϊόντα της φωτογραφίας, σαμπουάν, κοντίσιονερ και μάσκα και ειλικρινά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη γιατί επιτέλους είδα διαφορά και η ίδια στα μαλλιά μου τα οποία άρχισαν να γυαλίζουν πράγμα που λόγω των παραπάνω παραγόντων δε συνέβαινε ποτέ. Πάω να μιλήσω ειδικά για ένα ένα:


  • Το σαμπουάν έχει τέλειο άρωμα το οποίο μένει στα μαλλιά μέχρι τουλάχιστον την επόμενη μέρα αν και εγώ το μυρίζω ακόμα και όταν έρθει η ώρα να λούσω ξανά τα μαλλιά μου. Δε θέλει τεράστια ποσότητα για να κάνει πολύ αφρό και καθαρίζει πολύ καλά, τουλάχιστον τα δικά μου μαλλιά που δεν έχουν τάση να λαδώνουν. Τέλος, έχει ωραία συσκευασία.

  • Το κοντίσιονερ έχει επίσης πολύ ωραίο άρωμα, στα δικά μου μαλλιά τα οποία δεν είναι και πάρα πολλά αλλά κανονικά θα έλεγα, χρησιμοποιώ μια μέτρια ποσότητα την οποία αμέσως μόλις την εφαρμόζω στα μαλλιά νιώθω τη διαφορά. Ίσως θα ήθελα λίγο παραπάνω προϊόν στη συσκευασία.

  • Η μάσκα απογειώνει το αποτέλεσμα και βοηθάει πολύ σε συνδυασμό με το κοντίσιονερ να ξεμπλέκουν ευκολότερα τα μαλλιά ενώ πιστεύω ότι τα βοηθάει να θρέψουν στις άκρες που είναι αρκετά ξηρές. Επίσης πολύ ωραίο άρωμα αλλά και σε αυτή τη συσκευασία θα ήθελα λίγο παραπάνω προϊόν. Τέλος, δε χρειάζεται να περιμένεις πολύ ώρα για να ξεβγάλεις μιας και είναι άμεσης επανόρθωσης τριών λεπτών.


     Και από τα τρία προϊόντα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα τα δοκιμάσω ξανά. Κοστίζει το κάθε προϊόν 4 ευρώ και κάτι μέχρι κοντά 6. Μπορεί οι τιμές να διαφέρουν από εκεί που το αγόρασα εγώ οπότε μην τις θεωρήσετε δεσμευτικές. Αν κάποια άλλη κοπέλα το έχει δοκιμάσει περιμένω τη γνώμη της. Ευχαριστώ... 




                              Πολλά φιλιά... Περιμένω σχόλιά σας για  καινούρια πόστ.

2 σχόλια:

  1. Θα σου προτεινα να χρησιμοποιησεις και τα λαδια για τα μαλλια (ειναι 2 τυπων. το ενα για ταλαιπωρημενα μαλλια και το αλλο για την θερμοτητα αν χρησιμοποιεις πιστολακι). εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη και αφηνει τα μαλλια παρα πολυ απαλα που με το δικο μου μαλλι κατι τετοιο δεν συνεβαινε ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λενού, ναι έχω σκεφτεί να πάρω και το λάδι της σειράς αυτής το οποίο δεν ήξερα ότι υπήρχε. Γενικά τα λάδια έχουν αρχίσει και αποκτούν φανατικό κοινό.. :)

      Διαγραφή